jalkapallolippu ja angiina

Cmerkittävin tapahtuma on ollu ehkä ku keskiviikkona mentiin jonottamaan lippuja eilen olleeseen jalkapallon johonki semifinaaliin. Meille oltiin sanottu et lippujen myynti aukee klo 10 mut kantsii mennä jo vähän aikasemmin. Sillon aamulla sato ihan kaatamalla, niiku ihan kaatamalla. Pienemmillä teille oli vettä nilkkoihin asti. Bussipysäkiltä sinne myyntipaikalle oli ehkä noin alle vähän kilsa ja porukka juoksi ehtiäkseen mahdollisimman nopee jonoon. ku päästiin jonoon oltiin niin märkiä ku oltais hypätty järveen vaatteet päällä. Ja se jono oli hidas. Seistiin siinä yhteensä neljä tuntii. Olisin ottanu kuvan jonosta mutta puhelin sammahti koska jok'ikinen vaatekappale oli likomärkä.

torstaina olin aamul kouluavustamassa. Autoin muuttaa englannin myönteisiä lauseita kielteisiks ja sitten tutkittiin netin avulla Victor Hugon elämää. illalla olin ajatellut mennä kolmelle tanssitunnille, ja koska en oo kolmes viikos oppinu viel matkustaa joka paikkaan, lähin tunnin etuajas. Se oli ihan hyvä, koska bussin jonka olin kattonu pysäkki ei ollu käytössä ja piti ettii toinen. Lopulta tulin vähän myöhässä tanssikoululle, jossa mulle sanottiin, että se ensimmäinen tunti johon mun piti mennä on lopetettu, kosk ei ollu porukkaa tarpeeks. No se toinen tunti oli just siltä päivältä peruttu ja kolmas siirretty toiseen päivään. Eli sen illan kävelin kaupungilla koska en halunnu heti mennä takas hostelliinkaan. To illal mullle nouskin sitten kuume.

Perjantaina hengasin koko päivän hostellilla lepäille ja sillon illalla kutsuttiin toisen hostellin vapaaehtoset ekaa kertaa illanistujaisiin meiän hostelliin.

Koko perjantaina mulla ei ollu kuumetta ollenkaan eli ajattelin et meen mun projeltiin sinne kulttuurikeskukseen lauantaina. Oon ollu siel nyt yhteensä kolme kertaa, joista ensimmäinen oli vaan ns. tapaaminen. Se on edelleen mukava paikka ja saan osallistuu tunneille yms mut koska siel ei aikasemmin oo ollu vapaaehtosii nii kukaa ei oikeen tiedä mitä tekisin siellä. Lauantai illalla oli joka kuukaus järjestettävä iltama, jossa muutamat ryhmät esitti tanssia ja teatteria. Se oli ihan hauska, mutta alko tosi myöhään siihen nähden et olin menny sinne päivällä ja hengaillu koko päivän tekemättä ei mitään.




No sunnuntaina kuume sitten tulikin takaisin ja pysytteli koko päivän reilusti yli 38 ja iltapäivällä yli 39. Makasin koko päivän vaan sängyssä. Ja en siis lopulta edes päässyt sinne jalkapallo-otteluun, josta ylempänä kerroin. Kurkkuun sattu vähän ja yskää vähän. Tänään kävin lääkärissä, että on angiina ja sain antibiootit.

On täällä ollu hauskaakin. tai että toivottabasti blogi ei oo liian valitussävytteinen. Tää viikko vaan oli ehkä vähän turhauttava. ja nyt osa tästä viikosta menee angiinassa.


Cuba näkee ruokaa


Kommentit